Yes it is. Snart helg igen!
Hmm,var börja. Igår var jag till staden J. Handlade inget särskilt,just food.
Mot kvällen drog vi ut till skogs. Jag,lillsyrran,Benjamin och Elias. Plockade hem massa "skit",typ mossa,kvistar,kottar osv. Fixade till en krans,som blev ojämn,men den får där hänga.
Hade tänkt göra ett blomarrangemang här ute,men de har ju inte börjat sälja blommor som håller sig över vintern. Iaf inte där jag kollade. Får vänta helt enkelt.
Idag har jag bara sölat. Hämtade E vid halv 3,Benjamin har pappadag. Stack iväg till Jeppo och satt där någon timme,Elias lämnade där över natten.
Så nu ikväll fick jag storstädat hela lägenheten,så nu är det rent i några timmar igen.
 |
| Das krans |
 |
| Mys med kissi |
Nu ska jag hänga upp tvätten,men first (har väl haft den 1000 gånger,men det skiter jag i)
Utseende1. vilken ögonfärg har du:
Vet inte riktit. Kanske grön-blå nånting?2. hur lång är du:
Ynka 160 cm3. vilken hårfärg har du:
Disaster. Allt möjligt. Blond,brun,svart.4. långt eller kort hår?:
Mellanlångt5. piercingar i ansiktet:
Ögonbrynet,näsan,tunga6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha:
Riktigt blåa,
eller bruna7. hur lång skulle du vilja vara:
168?8. vilken hårfärg skulle du vilja ha:
Hmm,har provat det mesta. Men en jämn färg iaf :P 9. vill du ha kort eller långt hår:
Mycket längre10. skulle du vilja ha piercingar:
Har juee. Men en läppiercing skulle jag vilja ha,men är rädd det blir too muchsenaste du.11. åt :
Spaghetti12. drack:
juice13. du fick sms av och vad de stod:
"Jåå men på ettmeddan" av R. 14. du skrev sms till och vad du skrev:
R, "Elias e ju i dagis så"15. sa:
"Nåmen bubuuu kom in nu" :D16. kramade:
Elias17. kysste:
Pussade Elias :D19. du spydde:
Hmm,1 månad sen kanske?20. idag:
?!kärlek,21. är du singel:
Ja22. ditt förra förhållande va med:
Robert23. ditt längsta förhållande:
7 år24. med vem då:
Benjamins pappa25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då:
Se föregående svar.26. vem var din första kärlek?
Men wtf,läs föregående!27. gillar du någon just nu:
Ja28. hur många seriösa förhållanden har du haft:
229. vill du vara singel:
Nej30. vill du gifta dig i framtiden?
Nej31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän:
Har ingenvänskap32. den som vet mest om dig:
Syrran,mamma,Maana,Jessica33. den vän som du har känt längst:
Som jag umgås med fortfarande,så Maana. 34. allra bästa vän?:
Jessica 37. som bor långt ifrån dig:
Jessica,om det räknas som långt om hon bor i Sandsund :P 38. den du har mest minnen med:
Maana39. bra vän du inte träffar ofta:
Melissa40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu:
Jaa.övrigt,41. musiksmak:
Varierar. 42. sport du gillar:
Ishockey44. har du någon gång hört att du sjunger bra:
Många gånger.46. har du hört att du borde bli modell:
Nej :D47. något speciellt du alltid har på dig varje dag:
Nej48. vem är mest galen i din klass?: -
49. brukar du sova med en nalle vid din sida?
Pff,nej 50. vad tänker du på just nu:
Food!