söndag 2 april 2017

Takatalvi.

Blir lika sur varje år,fast jag borde ha blivit van. Från att ha varit soligt,och lite snö till att plötsligt vara helt vitt igen på marken. Nåå,de lovar ju många plusgrader inkommande vecka,så då ryker förhoppningsvis den sista snön! 
I Fredags var jag som sagt på praktik. Fick göra begravningsbukett,3 spiralbuketter,en kondoleansbukett osv. Tog också emot begravningsbukettsbeställning och stod lite i kassan. 

En liten Bellis och 2 tillbehör fick följa med mig hem. ❤


Igår var vi till villan i regnet. Brände skräp, och grillade korv inne i villan. Däremellan har jag försökt läsa på mitt företagsmaterial. Börjar bli helt sjukt nervös inför Tisdagen. Påskgräset har vi också fått sått. Och såklart gått all in med påskpyntet. 



Får väl börja ställa oss,Benjamin ska till pappas,och jag ska handla.

Ha en bra Söndag! 








Korvsnål

Inga kommentarer: