tisdag 6 februari 2018

Fullspäckad helg.

Hej! Igen har det ekat tomt här. My apologies. 

En helg fylld med program har varit och farit. I Fredags for jag på disco med Elias & Casper. På Lördag var Elias på kalas,samt att vi fick färdigt tapetserat i Elias rum! 
Söndagen for Elias igen på kalas,och vi fick klart Benjamins rum. Så nu återstår det "bara" mitt rum. 
Ska försöka få städat,samt utrensat ur barnens rum idag,samt börja riva tapeter i mitt rum. 

Tapeterna blev onödigt buckliga tycker jag. Så inte 100% nöjd,men de sitter ju där de sitter nu. 

Däremellan har vi tappat tänder (Elias),skaffat ett armeringsnät (äntligen!) som delats och ska sättas upp i vardagsrummet,och kidsens rum,hälsat på pappa som kommit hem från Vietnam. Fick en sorts sjal,som går att använda på hela 26 olika sätt,samt en kånken-väska. (kopia givetvis)

Till Jeppis hann jag igår,och fyndade en sorts tidningshylla/bokhylla till Elias,samt lite annat smått. 

Så,sånt är det på G här. Kallt som attan,så jag är glad att få vistas inomhus. 


Ha en fin dag!




Störande med "randen",vilket är skarven på skivorna.....








Inga kommentarer: