torsdag 22 juni 2023

Lazy days

 Hepps! Värmeböljan fortsätter,trots lite mänskligare temperatur idag. Hittills har jag inte behövt klaga,trots att jag som sagt inte gillar extremt höga temperaturer vanligtvis. Men nu behövs det regn,ingenting mår bra av lång torka. Värken i kroppen har i princip försvunnit,så det tackar jag för!

Vi har bara slappat hittills. Besökt olika stränder,simmat,umgåtts mycket med syrran och syskonbarn. Värdefull tid,då vi annars inte ses så ofta. ❤ Lillsyrran fyllde 21 igår så hon firades också. 

Igår svettades vi hela dagen i Jeppis. Men fina fynd kom jag hem med,så jag är nöjd. Bästa var ändå en stackar ledsen,ensam hortensia jag köpte hem från loppis för under 5€. Efter några klipp med saxen så piggnade den till 💓

Imorgon är det midsommarafton. Elias ska iväg till pappas,sen ska jag på dejt med Karin och Jannika,och sen blir det väl villan. 

Ha en fin midsommar och simma lugnt!


Vexala

Strandfynd. Kommer ha gam-nacke innan sommaren är slut,går alltid med näsan i marken på stränder 😂



Kiira njuter på sin kylbädd

Ackworth strand








Skräphus av skräp 👀




😍






Inga kommentarer: