onsdag 5 juni 2024

Megakuvapommi.

Hello. Nu är det sommarlov. Jag har klättrat på väggarna redan,så otroligt tråkigt,samtidigt har jag haft otroligt ont i armarna = jag duger inte att göra någonting... Så,ingen bra start på sommaren för min del.. 

Förra förra helgen blev det en spontan trip till Seinäjoki. Där hade de lastbilsutställning,och drifting. Mycket finare lastbilar än i Tuuri. 

Skolavslutning har varit och farit. Benjamin gick ut Basecamp-året med höjt betyg i 4 ämnen! Troligen blir det Yrkes i Jeppis till hösten. 

Elias avslutade sin lågstadietid,och börjar 7:an till hösten. Han får en "Munsalastark" klass där 8/19 i klassen är från Munsala skola. 

Idag far Benni till sin pappa,men kommer tillbaka på Söndag då han ska vara hundvakt. Metallica och Five Finger Death Punch på schemat som sagt. 

Nåja, ska plocka undan lite på gården,sen klippa gräset. 


Adios. 

















Min favorit 


















❤❤

















💓






Inga kommentarer: