torsdag 6 november 2014

He va it na anat tå.

Helvete. Mitt immunförsvar ligger nog på 0. Efter första arbetsdagen är jag snorig. Började redan imorse. Pittrade i näsan,och vid maten nös jag 20-30 gånger. Nu rinner både näsan och ögonen. Sexy shit? 
Gick annars helt ok idag. Var mycket ute,och kallt var det! Brr. 
Nå,ska snora mig igenom morgondagen så får jag kurera mig över helgen. 

Elias var ju och åkte pulka vid mammas,och vips så föll han med ansiktet i den skarpa snön. Blodet forsade ur munnen (det ser ju alltid värre ut än det är). Så nu har han svälld kind,och rivsår på näsan. 

Ska börja ställa honom i säng,sen blir det att läsa ut boken jag håller på med. 

Helgplaner då? Ja det vettefan. Ut ska jag iaf inte,har inte råd,och inte ork. Skulle behöva besöka loppis också,har inte hunnit..

Bye. 

Pipi skrutt :S

Inga kommentarer: