måndag 10 november 2014

LESS

Helvetes jävla SKIT. När man äntligen får ett jobb (vikariat,men ändå) så klart det ska skita sig redan tredje dagen. 
Märkte redan ihelgen att jag fått utslag/vårta/blåsa på handen. Trodde det var en vanlig vårta. Men nej,de spred sig och blev flera. Nu har jag över 10 st på högra handen,och det svider in i handflatan så in i norden. 

Vid jobbet tyckte de jag skulle besöka läkare. Så nu kom jag hem därifrån. Domen? Höstblåsor. FML. 
Tillochmed i halsen hittade han blåsor,fast jag inte känt av det. Så är sjukskriven till Onsdag. Behöver jag ens berätta hur LESS jag är?! Får hoppas att jag inte hann smitta någon,men mina egna kids ligger ju risigt till. Vuxna brukar slippa lindrigt undan,värre med dessa små. Nå får hålla ögonen öppna och kolla händer samt fötter. 

Ni får en bild eller två på mina extremt fina händer,och mina vackra avbitna naglar. 

Tjohej! 



Inga kommentarer: