tisdag 16 maj 2017

Pommi.


Hallo! Tänkte visa att jag lever här också.. 
Helgen,och morsdag kom och gick. Fick så fina presenter & kort av mina älskade söner! 
Helgen var rätt så händelselös. Eller nåja,var till min moster i Lördags,och där var det mycket folk. Kusiner som jag inte träffat på länge. Kul! Rödlöken är också satt i landet,så nu hoppas jag det inte kommer mera minusgrader.. 

Idag blev det praktik,och jag fick binda min första handbundna bukett. Formen är som en vanlig begravningsbukett,men skillnaden är att den ju inte har handtaget utan binds som en vanlig bukett. En utmaning helt klart,och min hand blev ordentligt sjuk efteråt. Men jag är nöjd med den!

Imorgon ska jag till Jeppis. Måste inhandla lite grejs till Benjamins resa. Sen praktik på Torsdag,och sen ledig Fredag. (Ska upp klo 04 med Ben natten till Fredag,gäsp)


Nu ska jag fortsätta kolla CAN-FIN,ser inte bra ut..

Bye. 









Beställt några plagg från H&M. I love this. 








Inga kommentarer: