tisdag 9 maj 2017

Update...


Hejsan! Tisdag kväll,och det ska bli riktigt skönt att få gå och lägga sig! Var ingen hit att sitta uppe till 00-0:30 inatt,och se när Lejonen förlorade ännu en match,och tidigt upp imorse..

Har också haft fullt upp så gott som hela dagen. 
Rusade iväg till Jeppis imorse till HH. Mera jord till mina lådor skulle införskaffas. Roger kom med sin bil,för skulle aldrig få in 6 st. 50 liters säckar i mitt lilla lingon! Efter att ha fått ner dem i parkeringsgrottan blev det en kaffe på cafét. 

Sen springa igenom HH,sen vidare till loppis,sen Lidl och sen hem före klo 13. Hämta kidsen,sen hämta wc-papper & hushållspapper som Benjamin ska sälja,och sen hem. Phew. 
Fixade klart lådorna idag,så nu är det bara att så. Men var är värmen? Bah.. Lökarna ska jag nog sätta dit allra först iallafall. 

Hittade lite smått på loppis. Mest till Benjamin. Några plagg som passar ypperligt nu när han småningom ska iväg till Stafettkarnevalen. 

Btw var vi till råddan på 6-årskontroll med Elias igår. Han klarade allt galant,och är en låååång kille. Hela 125cm lång,och 24,5 kg! Vaccinationen gick också riktigt bra. ❤

Äh,ska nog stänga ner nu,har läst om ohyra på krukväxter. Är mycket jag skulle behöva minnas till mitt examenstillfälle i Juni. 

Ha de. 





Inga kommentarer: