fredag 2 juni 2017

Blown away


Goodmorning! Det är Fredag morgon,och jag tror taket flyger iväg snart. Herregud vilken blåst! Hade ju tänkt plantera massor därute idag,men det får jag nog glömma. Var är sommaren? Har ju knappt löv på träden här ju!


Hursomhaver. I Onsdags var jag som sagt till Jeppis. Köpte skor till mig och Elias,samt lite annat smått. Några festkläder hittade jag inte såklart.. 
På kvällen var vi på Elias vårfest. Blev lite sång,en bingorunda och glass! 
Igår var vi på Benjamins vårfest. Återstår en fest till då,och det är examensfesten imorgon. 

Minns ni kattungen jag tog för typ 1 månad sedan? Hamilton. Han trivdes inte det minsta här,utan var livrädd för barnen. Vågade knappt vara framme alls. Efter mycket om och men tog jag beslutet att försöka omplacera honom. Som tur var så fick han flytta hem tillbaka,och där går det hur bra som helst! Jag hoppas att han får stanna där,eller att de hittar ett bra hem utan barn till honom. ❤

Måste seriöst läsa på växter hela dagen,mitt examenstillfälle närmar sig,och jag är rejält nervös. Finns inte en chans att jag ska lära mig alla växter som finns på praktikplatsen. Det är enormt många alltså. 

Ha en fin dag! 











Inga kommentarer: