onsdag 28 juni 2017

Shopping och ogräs.


Hello! Lillördag redan!? 
Varit i Jeppastan med lillsyrran och systerdottern idag,och fyndade några plagg till mig själv faktiskt,vid H&M. Varsin top till pojkarna blev det också,kunde ju inte lämna dem på stången när de var 1€ styck. 
Blev ett par slafspants,en t-shirt och en klänning till mig (som jag inte förstår mig på alls). 
Sprang via loppis medans tjejerna besökte mäcken,och hittade det jag skulle ha = böcker. Får ju full panik om jag har bara typ 5 olästa böcker i hyllan haha!

Idag fick jag också rensat landet,som jag menat göra flera veckor. Upptäckte dock flera myrbon,så blir väl att köpa myrdosor. 
Fiskat har vi också gjort många kvällar,och det nappar oftast,men har fått många spiggar. 😅


Näpp. Nu blir det soffan en sväng,sen läsa.

Hepp. 


Åogräs




Inga kommentarer: