fredag 15 september 2017

Färggrannt.

Godförmiddag! Det är Fredag IGEN. Blir en helg med kidsen. 

Regn och rusk idag,känns lite surt eftersom vi menar fiska ikväll,men kanske det håller upp senare. 
Imorgon skulle vi behöva bege oss till skogs,och plocka lingon. Kidsen ska ha med sig till skolan. 
Bävar bara för dedär äckliga älgflugorna,blä! Annars är det ju så roligt att gå omkring i skogen. Älskar färgerna på hösten,men tycker mindre om kylan och regnet,men heyy man kan inte få allt. Måste nog plocka hem massa naturmaterial till kommande pyssel också. 

Något annat som är väldigt färggrannt är mitt lår. Jag lyckades falla rätt illa förra helgen. Har aldrig haft såhär stort blåmärke förut.(iofs har jag aldrig fallit ur en lastbil förut heller..) Det har växt flera dagar,men nu tror jag att det börjar blekna lite. 

Annars i veckan så har det varit möten hit o. dit,och ett varv till Jeppis blev det också. Hittade äntligen det jag sökt efter i evigheter. 2 böcker med gamla växtbilder. Tycker de är så otroligt fina! Skulle gärna pyssla lite med dem,men ids man riva sönder? 

Skulle verkligen behöva städa här,men fastnade såklart framför datorn. Söker inspiration till pyssel som bäst. 


Ha en skön Fredag! 



Phille pyssel på G


💕
Hejåhåå

Inga kommentarer: