fredag 1 september 2017

Pyssel & fisk.

Godmorgon folks! Fredag igen! Vart har denna vecka farit? 

Har lite kommit igång efter en period av extrem trötthet (pga.studierna). Har som tidigare skrivet,fixa upp i rummen här i lyan. 
Diverse pyssel har också gjorts. Det är som att jag inte har lust alls att pyssla under sommaren,men speciellt på våren och hösten känns det roligare!
En ny krans,en hylla,och lite drivvedspyssel har det blivit.

Fiske har vi också hunnit med. Det är så roligt,tycker både jag och barnen. Och vi har ju katter som äter "skräpfisken" vi får. Häromdagen kom det riktigt stora fiskar,tror det är id.  

Var till Jeppis i förrgår,och köpte hem en ny bokhylla. Så nu får mina "bebisar" rum igen. Lite annat blev det också. De hade rea på Jysk,så blev lite ramar,och jag tyckte motivet var så fint,så de får vara som dom är tills jag tröttnar. 

Tror jag ska (eller måste...) börja rensa ur Elias rum. 
Imorgon lovar de sol,så då blir det kanske en tur med båten. 

Ha en fin Fredag folk!
















Inga kommentarer: