måndag 25 december 2017

Christmas.


Goddag! Hoppas ni har en skön Juldag! 
Elias for nyss iväg till sin pappa,och jag sitter och bannas över min onda rygg. Såhär pass ont har jag inte haft på många år,känns som någon skulle skära med kniv i svanken,som sen strålar ner i benen. Har varit några obekväma nätter kan jag säga. 

Julafton kom och gick. Riktigt bra jul fick vi! Började vid mammas där vi drack kaffe,och delade ut klapparna. Fick ett par vantar av mamma,som är helt sjukt vackra. Som ett konstverk! Vet inte hur jag ska "iidas" använda dem haha! 
Sen blev det pappas. Åt god mat,kollade lite Kalle Anka,och delade ut julklappar såklart. Kidsen var nöjda med sina presenter,och jag också! ❤

Fick handdukar,en ny limpistol,lakan,en mumintermos,sittunderlag (perfekt till våra korvgrillningar),en jättestor uggla,godis,pengar samt sammanlagt 150 € i presentkort till H&M och Emotion. Mellandagsrea - here i come! 

Benjamin fick en Blender,som jag och Elias smygtestade imorse. Blir nog många smoothies här framöver! 



Ska böka på med sängar idag. Lillasyster fick en ny säng,så Benjamin ska få hennes gamla,och Elias får Benjamins. Får ju se vad jag duger till med min rygg. 
Ikväll blir det film och nån öl.


Ha en fortsatt trevlig juldag! 







Ariana är bildskön 🐾


Konstverket ❤

💙



Inga kommentarer: