söndag 31 december 2017

Mellandagsrea och nyår.


Godförmiddag! Det är den sista dagen på år 2017! Ett ganska händelsefattigt år egentligen. Enda jag fick gjort är ju att jag blev utexaminerad Trädgårdsmästare. Hoppas på ett mer spännande 2018!

Anyway,har besökt mellandagsrean 2 gånger. Allt inköpt var dock inte på rea,men de behövdes! Som nya skor till mig,och en hårfön. Min gamla fön är typ från 80-talet. 


2 nya grönväxter tyckte jag behövdes också,för jag har redan slängt ut julen,och det lämnar ju en viss tomhet efteråt. Massa plagg till kidsen har det blivit givetvis,samt lite hår &kropp-grejs till mig från Emotion. Har fortfarande presentkort kvar,men de sparar jag iallafall en stund till. 

Ska hämta hem båda kidsen idag,och vi firar nyår med vitlöksgratäng,lövbiff & vitlökssmör. Några raketer och smällare har vi,men vettefan om jag ens orkar vara uppe till klo.24 alltså. 

Önskar er ett gott nytt år! Smäll försiktigt! 



Monstera 









Tröttnade på julkransen 

Inga kommentarer: