onsdag 27 juni 2018

Goodmorning.


Godmorgon! Ser ut att bli en varm och solig dag! Perfekt att spendera en sådan svettandes i Jeppis eller hur? Ska på lite shopping med lillsyrran. Benjamin behöver ny lippis,och byxor åtminstone. 

I Söndags var vi som sagt till stranden jag skrev om. Jag kom hem med en hel kasse med pysselmaterial. Alltså jag älskar drivved! 
Borde få klart projekten jag har donat med. 

I Måndags var jag och barnen på återinvigningen av Kuddnäs. Det bjöds på kaffe,bulla,kex och saft. Var nog av den yngre generationen,men trevligt ändå! Barnen tyckte dock det var lite tråkigt. Avslutade med glass från k-supermarket. 

Igårkväll var vi och fiskade igen. Nappade lite sämre,men några fiskar fick katterna smaska på iallafall. (Ni ba,omg fiskplågeri...)

Ha en underbar dag! ❤




En pysslares guld ;) 






Inga kommentarer: