torsdag 14 juni 2018

Klagovisan.

Godförmiddag! Ännu en solig dag. Jag vet att jag inte borde klaga,men vi behöver verkligen regn nu!

Här är jag snorig,och hostig fortfarande. 1 månad + nu. Just nu är det den nattliga rethostan som är värst,alltså jag blir galen! Inga mediciner hjälper,inga huskurer heller för den delen. 

Min arm har varit bättre typ 2 veckor,men nu är den sjukare än sjukast IGEN. Inte bra hur jag än vrider och vänder den,masserar eller smörjer. Borde ringa angående Reuma-proverna också,men tror inte de visar något. 
Kanske får be om en ny läkartid? Troligen skulle det bli någon form av röntgen/ultra av axeln och armen,blev sagt så senaste gång.. 
Igår trimmade jag här på gården typ 10 minuter,och båda armarna blev som spaghetti. Totalt sluta,knappt så jag orkade hålla i ett glas alltså. Något måste ju vara väldigt fel då?

Nog med klagandet. Har varit på rea-shopping igår (och i Måndags...) och fyndat till både mig själv och kidsen. Till mig själv blev det en klänning,en t-shirt,en sweatshirt + underkläder och det blev typ 20 €. Kidsen fick nya t-shirtar,några långärmade,underkläder,och strumpor,och det blev inte heller dyrt. Gotta love rea! Var till vattentornet i Kaabi igår också sålänge Elin var vid tandläkaren.

Snart är det helg igen,och en barnfri sådan väntar. Inga planer ännu.

Häromdagen bokade vi biljetter till Robert Gustafsson,via arbis i Jakobstad. En stund till det ännu,men kommer bli skoj!


Ha en skön dag. 







Loppad kruka,så söt!

Fyndade 3 st krukor,piffad med decoupage

Inga kommentarer: