torsdag 16 augusti 2018

Nya tider..

Godmorgon! Är sååå trött,har inte vant mig vid dessa tidiga morgnar ännu. 
Är nog annars en som brukar vara pigg på morgonen,men har svårt att hitta sömnen på kvällarna. Nå,småningom vänjer jag mig. 

Elias & Benjamins första skoldagar har gått bra. Dock har Elias klagat på sjuk hals,så får se om han redan blir sjuk.. Brukar ju alltid bryta ut något när skolorna börjar pånytt. 

Igår var vi på Stjärnhalls-skoj nån timme. Elias fick prova på bungytrampolin. Trodde inte han skulle våga,men jag tror det var jag som var mest nervös. Han tyckte det var hur kul som helst! Han fick tillochmed till några volter. 

Senare idag ska jag iväg på ett möte. Ett kontrakt som ska skrivas. Från och med nästa vecka kommer jag att vara 2 dagar /vecka här vid skolan. Lite allt-i-allo blir det,typ städning,läsning med barnen,som hjälp vid slöjd osv! Blir super! 

Imorgon ska vi strosa runt på Juthbacka marknaden som alla andra. 


hepp!

Ready for school

Kunde inte motstå detta ljus från H&M :P

Nytt till kidsen






Inga kommentarer: