torsdag 30 augusti 2018

Thursday..

God eftermiddag! Här har det igen ekat tomt. Har inte haft något att komma med,och dessutom har jag fått den obligatoriska förkylningen som många får i samband med skolstarterna. 

Det har varit en vanlig vecka,med loppisbesök(Fyndade ett par skor till Benjamin,och en svart kavaj till mig som jag ska ha på Lördag),och allt-i-allo-jobb här vid skolan. Har fått vara med på både teckning och småslöjd,samt förstås plastat böcker och sånt.  

Har inte skrivit något om förra helgen heller,men det blev en helt okej villaavslutning. Lite mat,tunnbadning och förstås raketer vid villan. Tror det är där jag drog på mig förkylningen. Var ett varv i sjön,och det var inte varmt kan jag säga. 

Snart är det helg (IGEN!) och vi har ingenting planerat,förutom begravning på Lördag. Barnen får vara hos mommo sålänge,lugnast så. 

Skulle behöva ta tummen ur,och plantera lite härute. Jag har varit på jakt efter ljung,men inte sett dem i butik än? 


Hepp. 



Inga kommentarer: