onsdag 20 maj 2020

Hänt i veckan.


God morgon! Veckorna flyger och far trots att jag egentligen inte har något vettigt att göra. Pga. Coronan så får jag inte vara här vid skolan som jag egentligen skulle vara. Känns surt,för vissa ur personalen slutar nu i vår. Men,nya tag från Augusti är det tänkt. Får ju se hur situationen ser ut då. 

I Lördags fick vi sålt mitt lingon till bil. Så nu kör jag med gubbens Audi. Onödigt att vi 2 tillsammans har 3 bilar + att det blev så mycket pengar lagt i service på Renaulten. 

Utöver det har det inte skett så mycket. Haft nackspärr from hell 2 gånger den senaste veckan. Säkert haft på AC i Audin,eller haft för lite kläder på mig trots att det känts varmt. Lite bättre idag,men igår hade jag riktigt fruktansvärt ont.

Ikväll blir det väl att inleda fiskesäsongen,samt chill vid villan. Imorgon är det Kristi himmelsfärd,och då ska vi träffa Karin och Jannika. ❤
Nu blir det plantering av de nya växterna som kom sig hem igår.

Ha en fin dag!












Inga kommentarer: