fredag 12 juni 2020

Hej Fredag.


God förmiddag! Fredag igen en gång. Blev barnfri redan igårkväll då Elias ville till pappas. Den nya telefonen som lockade misstänker jag 😉 
Direkt känns det konstigt,är inte van att vara flera dagar utan barn. Vad tusan gjorde jag av tiden före jag hade kids?!

Ska iallafall tvätta bilen både på insidan och utsidan,hämta böcker jag reserverat vid bibban och sen ikväll blir det umgänge @ mammas. 

Midsommar kommer emot om en vecka också,och den firas såklart vid villan. Blir att fira lillsyrran hela helgen lång då hon fyller hela 18 år. 

Får väl aktivera sig nu,finns nog att göra bara man orkar. Ska plantera några av mina palettblads-sticklingar samt prissätta grejs till mitt loppisbord. 

Ha en fin helg alla! 💓
















Plantfynd från Sunds, 5 € st. 👀

Fluffigaste hon någonsin varit efter Tisdagens spa-dag 😁

Inga kommentarer: