torsdag 20 januari 2022

Todiloo.

 Godaa. Torsdag igen,och en vecka sedan jag pladdrade här. Vet inte ens varför jag skriver,har aldrig något intressant att komma med. Men tillika tycker jag det är kul för egen del att kunna gå tillbaka och läsa. 

Några himlastormande (😆) saker som skett är väl : 

-Min tvättmaskin sade upp kontraktet häromdagen, exakt ett år sen vi köpte den. Begagnad givetvis. Men,en ny (begagnad) fick vi skaffat rätt snabbt,och den rullar på än sålänge. 

-Elias har börjat gå på skrinnklubb här i byn,får hoppas att isen skulle hållas kvar. 

- Vi undkom corona med nöd och näppe trots fall i vår närhet.

- Nya skor TILL MIG beställda,kanske dags när sulan faller av i butiken haha. 

Ja,som ni ser är det ju extremt intressant just nu. 

Sketanöjd är jag iallafall med mina fynd jag gjorde i Tisdags. Kläder till Ben,skor till Elias,en matta (som Kiira lär pissa ner) + mera växter. Köper begagnat så ofta det går,för varför köpa nytt då det finns superfina saker begagnat? 


Nåja,nu ska jag rensa ur min skrubb. 


Ha det gott. 




Plumsade iväg till Bergträsket i Lördags. 





Nytt pisställe? 👀







Inga kommentarer: