söndag 2 januari 2022

020122

God förmiddag! Nytt år igen då en gång. Får ju hoppas detta år blir bättre än de 2 senaste med tanke på Corona,men jag tvivlar eftersom vi har väldigt mycket fall just nu. Men,kanske det ljusnar småningom. 

Senaste veckan har det blivit mellandagsrea (nå,bara H&M) där jag fyndade nya byxor till mig själv samt Benjamin. I Onsdags blev det dejt med Jannika,Karin och kidsen vid Munsala skidstuga. Måste nog ses oftare! 

2 soliga dagar har vi spenderat vid villan och i skogen. Nyår spenderades här hemma med lövbiff,klyftpotatis,kladdkaka och glass. De få raketer vi hade blev ett stort fiasko i år,då das grande finale slocknade.. Men nytt år blev det ändå. 

Idag far Benni till sin pappa 1 vecka igen,och Elias kommer hem tillbaka imorgon. Sen på Fredag börjar skolan igen. Jag börjar dock först nästa vecka. 

Så det rullar på,känns som jag bara går på automatik just nu. Får inget gjort,och ingen större lust till något heller. Men,kanske blir bättre nu när vi går mot ljusare tider. 

Ha det fint. 














Nyårsdagen




Inga kommentarer: