söndag 25 december 2022

God fortsättning.

Tär va he. Julafton -22 for i ett huj,som de flesta andra dagar. Här lallar vi på halvnakna ännu idag,som det ska va dagen efter julafton. 😁

Småningom borde vi knapra oss iväg till mammas,där det blir lite julfirande till för kidsen,som inte var där igår. 

En bra jul fick vi trots att Benjamin blivit sjuk. Dock inte corona som tur är. Först blev det mammas på kaffe,sen till pappas på mat. 

Blev bortskämd även i år,trots att vi alla år säger "nästa år köper vi inga julklappar..". 

Alla firar ju olika,vissa köper inga julklappar alls,vissa bara åt de yngre i familjen,och vissa åt precis alla. Inget av det är fel. Jag tycker dock det är så roligt att ha möjligheten att få ge speciellt mina barn nya saker,då jag resten av året i princip köper begagnat.

Roligt är det också att jag själv nu iom diverse presentkort/pengar har råd att unna mig själv nånting,då jag aldrig annars köper något åt mig själv. Såheså. Eftersom det hörs på byn att jag kokar byns äckligaste kaffe,så fick jag också en ny kaffekokare 😂 Och en värmefilt,för här i lyan kan vi ha det riktigt kallt emellanåt. Så tacksam för allt! ❤ 

Blir bara mys och chill idag,kanske någon film idag eller imorgon. På Tisdag ska Benjamin iväg en natt till sin pappa,och Elias och jag ska till Jeppis på rea. På Torsdag är det tänkt att vi ska iväg och bowla,om vi hålls friska. 

Och de som inte vill se min materiella lycka kan sluta läsa nu 😂 Mvh. Johanna forever 13 år. 

Ha det gott 




Halv systerdotter,systerson,syster och hennes karl






Coolaste tomten


Detta ska spelas ikväll

Kanske jag täcks bjud på kaffe nu? 

Mammas sockor,ett konstverk varje år










Inga kommentarer: