torsdag 31 augusti 2023

Sista Augusti.

Hello. Så hade Augusti svischat förbi. Lite höstfeelis med dethär regnvädret,men nästa vecka lovar de typ sommarväder igen. Kanske man vågar sig i sjön ännu nån gång? Har ju simmat i princip varje dag sen midsommar. 

Annars har vi full rulle. Benjamin är andra veckan i Kronoby,och det verkar gå bra. Hittills ingen katastrof-känsla för mig heller med hans internatboende. 😄 Jag trivs bra i Munsala,och det verkar Elias göra också. Så det är väl på bästa sätt! 

Senaste veckan har jag spenderat mycket tid vid grannens,då han är borta i jobbet. Han har (världens sötaste?!) kattungar som måste ses till. Skulle kunna sitta där dygnet runt med dem. Vi ska ta en gulvit frass,som vi döpt till Enzo. Han ser alltid lite ledsen ut tycker jag. Ja,jag må vara galen som tar en 3:e katt,men det har vi haft förut så det går nog finemang. 

Småningom kommer Elias hem,och vi far till Kaabi och hälsa på mamma. 

Barnfri helg på kommande. Det var en stund sedan det hände sist. Inga planer whatsoever,och inget vidare väder lovas heller. Så kanske jag skulle få fixat undan alla projekt/pyssel/ommöbleringar osv under helgen? Nå, får se. På Lördag ska jag iallafall till Kaabi för att träffa Benjamin. Så blir det inte så länge mellan varven. 


Ha det gott. 


Favoritfynd ❤







Villaavslutning


Enzo ❤


Hur lyckas man ? Nåja,flugan får hänga med Elias minst till jul. 😂


Inga kommentarer: