fredag 22 december 2023

Holly Jolly

 Godaa. Så var julen här. I år blir det utan nån direkt julfeelis. Har gjort saker jag gör varje år för att locka fram julkänslan,men nä,inte har det hjälpt. Jag har pysslat,målat akvarell,pyntat och tjoat,bakat pepparkakor men utan känsla. Måste nog bara acceptera att det blir så i år. 

Sen jag skrev senast har vi haft julpyssel i skolan,pepparkaksbak hemma hos Jannika (ny tradition!),firat Benjamin som fyllt 16(sweet lord and jesus..) år,haft möten hit och dit,och imorse var jag med Elias till tandläkaren. 

Elias far iväg till Jeppo idag ,och jag ska iväg på det årliga julgodisbaket med lillsyrran hemma hos mamma. Imorgon blir det kaffe hos Jannika, samt ett besök till fammos och faffas grav,annars inga som helst planer. 

Julafton spenderas först hos mamma,sen via Svekes grav,sen hos pappa på kvällen. Pojkarna kommer hem först mot kvällen på julafton,så vi firar med mamma först på Måndagen. Får ha hem Benjamin hela nästa vecka ❤ I mellandagarna blir det U20 vm i ishockey bland annat.


Således. 


Önskar er en god jul! 🌲



Lite klotter 






Mina trevliga barn 👀






Inga kommentarer: