fredag 29 december 2023

Traditioner.

Hej. Då hade julen varit och farit. Jag håller redan på att städa bort den. Dels för att jag pyntar redan i slutet av November,så man har tröttnat på det redan i mellandagarna. 

Julen då. Helt okej jul,lite annorlunda men det gick ju an det också. Massa godis,kaffe,pepparkakscheesecake hos mamma,och sen mat hos pappa. En hel del julklappar också såklart. Så tacksam! ❤ Men julen var roligare förr när barnen var små,så är det bara. Otroligt sega,tråkiga mellandagar har det varit också. 

Var iallafall till jeppis i Onsdags med Benni och systerdottern. Köpte en stickad tröja till mig själv vid H&M,så himla skön! Tänkte jag kunde unna mig själv någonting för en gångs skull. Benjamin kände sig rik och släpade hem en JBL Partybox 310,så ni kan ju tänka er hur "lugnt och skönt" vi har det här i lyan. 👀

Elias har (traditionellt numera) blivit sjuk. Med hosta i 2 veckor nu,och 38 graders feber häromkvällen så blev det ett besök till hvc igår. Domen blev öroninflammation i höger öra,som gissat. 

Ishockey är ju också ett fiasko hittills. Blir match småningom igen,som jag ju hoppas att vi vinner.. 

Nyår närmar sig,och vi har inga planer alls. Blir troligtvis bara jag och gubb. Inga raketer,ingen finmat,ingen champagne/alkohol/whatever utan en helt vanlig kväll. På Måndag ska jag på gym med Roger,haha får se om jag blir sängliggande hela nästa vecka. 😆 Får gå i ide hursomhelst,om det blir så kallt som de nu har lovat. Fyfan. 


Gott nytt år,fira lugnt!






Mums. 


❤❤




😵



Sötaste loppisfyndet 😍



Inga kommentarer: