tisdag 3 december 2013

Award.

Fick en förfrågan från Linn! Sunshine award.

Hur fungerar awarden?
* Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig
* Skriv 11 random fakta om dig själv
* Svara på dom 11 frågorna du fått i awarden
* Välj 11 bloggar att nominera (du får inte skicka tillbaka åt den som nominerade dig)
* Skriv 11 frågor åt dom du nominerar


Tänker svara,men orkar inte skicka vidare,sådetså. 

11 random fakta om mig : 

* Är diabetiker (typ 2)
* Har ansträngningsastma.
* Älskar all sorts ost!
* Ville bli arkeolog när jag var liten.
* Skulle vilja resa till Auschwitz.
* Gick 1 år på kock i Jakobstad,men hoppade av. Något jag ångrar. 
* Envis som sjutton.
* Storrökare.
* Är blond "original".
* Drömmer om att en dag kunna rita porträtt av människor så de ser verkliga ut. 
* Älskar skräckfilmer. Helst så äckliga som möjligt.


Frågor av Linn : 

Du får ta med en person till en öde ö, men inte din partner(om du har en sån). Vem blir det då?
Jessica :D 

Vad är det värsta skvallret du nånsin hört om dig själv?
Att jag skulle älska Benjamin mindre än Elias för att Benjamin har annat efternamn än jag. (likaså har Elias). Eller att jag har legat med alla i Kaabi.
Vilket språk, som du inte i nuläget ens kan ett enda ord av, skulle du vilja kunna flytande?
Ryska? 

Ditt favoritcitat/motto?
Ingen aning.

Om du skulle göra en/en till tatuering, vad skulle den föreställa?
Något med mina barns namn. 

Tror du på högre makter?
På Gud? Nej.

Vad tror du händer efter att vi dött?
Inget. Ligger och ruttnar i kistan. 

Nämn din favoritlåt på svenska!
Fronda-Gränslandet.

Skulle du utsätta dig för din värsta fobi eller rädsla, om du fick 100.000 euro?
Dvs ha massa håriga spindlar på mig? Jo. 

Vad gör du allra helst om du är ensam hemma en dag utan måsten?
Väldigt sällan jag är utan måsten. Men,läser kanske. Eller kollar serier/filmer. 

Vad har du för jul och nyårsplaner?
Hmm,har nog inte tänkt så långt. Men tror det blir som ifjol. 




Tack och hej! 


Inga kommentarer: