måndag 2 december 2013

Monday.

..och inte ett piss har jag fått gjort idag. 2 tvättmaskiner har jag fått igång,that's it. Har legat och läst Förintelsen. Tror jag läst den förut,men det är många år sen. En bra bok eftersom den är skriven som en dagbok och man får både en judes samt en SS-mans version. (om man kan säga att såna här fruktansvärt hemska böcker är bra).
Ämnet har ju nästan alltid fascinerat mig. Så om någon har tips på böcker om detta så hojta till! 

Nåväl,hämtade Elias runt 3,och stack till mammas där jag pysslade lite med syrran samt klottrade lite. 

Fixade till inbjudningskort till Benjamins kalas häromdagen också. Får hoppas han minns att dela ut dem :P 
Den 14:e blir det hålligång med barnkalas.. Och 15:e har vi släktkalas. 
Tänk att min bebis fyller 6 år snart! 

Nu ska vi inleda nattningskriget. 






Hate to say this,but i told you so ;) 

Inga kommentarer: