fredag 13 december 2013

Long day

Fan,vilken lång dag. Den tar ju aldrig slut?! 
Sömnen blev det anus med pga stormen. Trodde taket skulle flyga av huset,hohh. 
Steg upp kvart över 7,förde Benjamin till 8 och efter det städade jag hela dagen. Elias plockade fram och jag plockade bort. Jag moppade golvet och han "kokade" i skurhinken.
Han har haft en dålig vecka,med humöret iaf. Bara gnäller och bråkar. I dagis har de också sagt att han behöver "hårdare händer",att jag måste visa vem som bestämmer. Så svårt tycker jag.. 

Anyway. Fick besök av Maana och Matilda som sagt,och Benjamin fick Lego :) 

Imorgon kommer lillsyrran typ klo. 11. Min personliga assistent haha,eller slav kanske? :D Nä,uppskattar verkligen att hon kommer och hjälper till lite. 

Sen efter allt kalas så får vi se vad som sker.. Finns planer,men om de blir av vettefan. 

Äh,blir väl lite tv nu,sen night. 



Darling,you really thought you were the shit,and yes you were,on the bottom of my shoe. 

Inga kommentarer: