fredag 15 juli 2016

Arg idag.

..är JAG. Har varit så arg så jag har gråtit. Seriously. Som jag tidigare skrivit,så har Aaron (min katt) inte hållits hemma,utan stuckit iväg hmm,kanske 1/2 km bort. Han har varit hem emellan,men sedan farit tillbax till samma ställe. Halsband har han alltid haft,med min telefonnummer på insidan.

Nåväl,idag fick jag en bild skickad till mig där det frågades vems katt det är,och att han finns i KARBY på ett ställe för upphittade djur. Jag har ju som sagt hämtat Aaron förut till stället han varit på,samt att de för hem honom hit (med resultatet att han varit tillbax där dagen efter).

Nu hade då dessa människor KLIPPT av halsbandet,och fört in honom. För han hade inget halsband.

Jag ringde till Karby och sa att det är min katt de "hittat". Jo,bara att hämta,och betala 15 €. Seriöst,betala för att få hem egen katt,som aldrig har varit hemlös,utan kommit hem när han har velat. Skulle jag inte ha hämtat honom,skulle jag fått betala över 200 €.

Jag blir så förbannad. Ska man på landet behöva ha in sina katter? Fan ska själv börja ta fast alla katter jag ser,och föra in,bara på jävulskap!

MORR.

Inga kommentarer: