tisdag 5 juli 2016

Too much.

Tjenixen. Tisdagkväll,och det känns som att jag redan skulle kunna gå och lägga mig! Så slut har jag varit idag.. 
Vi ha inlett vårt sommarlov med fiske,umgåtts med sverigefrämmandet,simskolestart,och bara slappat och slöat. Tycker jag är så himla handlingsförlamad nu igen. Får ingenting gjort alls. Som vanligt när jag har för mycket att tänka på,blir helt lamslagen. 
Största bekymret är nog växttenten vi kommer ha nu i Augusti. HUR ska jag få inpräntat så många växter?! Har försökt öva,men ingenting fastnar. 

Anyway,imorgon blir jag barnfri åtminstone 1 dygn. Elias ska iväg med fammo & faffa på en liten husbils-trip,och Benjamin ska till pappas. Kanske jag då skulle få gjort ett sorts kompendium online med bilder,samt svenska,finska,latinska namn på de växter som är rekommenderat att vi ska kunna. Dream on.

Imorgon ska jag iallafall till Jeppis,och hamstra mat så vi klaras oss typ resten av månaden. Också det ett dream on.. Lite less idag. 

Hepp. 





Inga kommentarer: