tisdag 19 juli 2016

*

Morjens,Tisdagkväll. Herregud,snart har denna vecka gått också. Tiden går alltför fort. Har egentligen int gjort något alls,bara simmat varje dag. Måste ju passa på nu när det är fint väder! Hade nog velat delta i Jeppisdagarna,men no money no funny. 
I brist på annat så blir det en sånhär : 

10 favogrejer här hemma:
- Mina muminmuggar. (har 31 st)
-Mina muminkannor + burkar,glas..
-Mitt nya kylskåp (lol)
- Min inredningsstege som jag gjort själv.
-Mommos (gammelmommos?) gamla kista som jag har i vardagsrummet.
-En stor porslinspanter som fammo & faffa hade förut i sitt hem.
-Mina böcker.
-tv:n
-Mina vitrinskåp?
-All my pysselstuff. 

9 ord eller meningar jag ofta säger:
-Nu slutar du ååååv!
-Retas int!
-Vafaan
-Bailey babybabyboooooopopipooooo
-Va ska man göra?
-Satan (sorry,det bara kommer..)
-Herregud
-Vi far no
-ja sku vila ha kaffi


8 saker jag tycker om att göra:
-Pyssla med blommor,göra buketter osv..
-Läsa.
-Kolla serier.
-Ha projekt på G.
-umgås med familjen.
-Gå på loppis.
-Slösurfa/fönstershoppa på diverse butiker.
-Spela Covet (laal)

7 länder jag rest till:7? jiiisus..
-Sverige
-Norge
-Spanien
-Estland
And that's it. 

6 fina minnen jag har:
-När Benjamin kom till världen.

-När Elias kom till världen.
-Filminspelningarna med kusinerna förritiden!
+ en massa andra

5 saker jag gör varje dag:
-Röker......

-Dricker kaffe
-Äter?
-Läser saga + läser själv innan jag lägger mig.
-Kollar serier.

  1. 4 bloggar jag läser varje dag:


3 saker jag äter varje dag:-Mysli,yoghurt,....eeeehm,dricker kaffe. 
2 tidningar jag läser:ÖT & Aftonblaskan
1 sak jag gör innan jag somnar:Läser böcker. 

Inga kommentarer: