torsdag 29 september 2016

Here we go again.

Hello. Torsdag är det,och en väldigt fin sådan! Måste nog ta mig i kragen och bege mig ut idag. Ska ut på promenad med lillsyrran och dogsen senare. Har ju försökt börja med lite träning haha. Ska följa ett enkelt program här hemma,får se hur länge jag har tålamod. Men bättre lite,än ingenting alls! 

Annars då? Fick dem att surna på hudpolikliniken igår. Jag avbokade mina tider som jag hade nästa vecka. 
Why? Jo,för att jag är 100% säker att kontaktallergitesterna inte skulle visa något ändå. Då skulle jag väl ha utslag året runt? 
+ Att vi ska ha blomsterbinderi i skolan nästa vecka,och det vill jag absolut inte missa! 

Verkar lite som att de vid hudpolin VILL hitta något annat än "bara" eventuell köldallergi och Raynauds. Som om det inte skulle räcka till? De sa faktiskt : "Det kan ju inte bara vara kölden". 

På tal om utslag,så har jag redan nu fått några. Svidande,röda fanskap. Det har ju inte ens varit särskillt kallt. Bävar hur de blir när kylan kommer på riktigt! Kommer ju inte få gjort något alls (på praktik blandannat) om de blir lika eländiga som ifjol. 

Nu blir det en kaffe,sen och hämta ungarna.

Hepp. 
Ifjol



Såhär blev min personliga kalender som jag vann! 





Inga kommentarer: