tisdag 20 september 2016

Spänning.

Iltaa! Kladdar ner några rader i väntan på kvällens ishockeymatch. Kommer seriöst tugga fingrarna av mig av nervosistet! Fin-Swe,kan sluta hursomhelst! 
Såklart hoppas jag på vinst (annars bye bye?) men svenskarna har ett bra lag,och vårt lag har varit lite svagt. Men det återstår att se.

Lär ju bli sent ikväll,och jag som ska upp tidigt imorgon. Blir en skoldag,med kundbetjäning 2 som tema. Ska bli intressant att träffa de nya studerandena också!

Så att.. Idag var vi och hälsade på Mariana,som jag inte träffat på typ 2 år? Riktigt trevligt,och lite planer smiddes hehe. 

Tror jag ska slänga mig och läsa en stund innan hockeyn. Slänger in pics på kattungarna som mamma har. Skulle kunna sitta en hel dag och bara beundra dem,så otroligt söta. 

Ha de!






Inga kommentarer: