tisdag 6 september 2016

Tisdag.

Visst är det? Blir allt "vikovill" här hemma. Well well,trodde jag skulle slippa iväg till skolan imorgon,då vi ska ha corsage med floristerna,men nehe. Elias har stegring ännu. 
Nå förhoppningsvis får jag lyan städad imorgon. Har inte orkat alls hittills i veckan,men nu börjar jag bli återställd från förkylningen! På Torsdag SKA jag till skolan,så det så!

Blev Jeppis idag i brist på annat. Fyndade några tröjor till Benjamin,och till Elias. Två böcker,Calluna,och lite pysselstuff fick också följa med hem. Var så länge sen jag varit till Lindex,så dit stack jag in skallen också,och med hem kom roligaste tröjan till Elias. 

Nu ikväll har jag färgat fjunet,samt varit med båda syrrorna i lingonskogen. Skönt med frisk luft,och än har jag inte känt av någon älgfluga! Flippar totalt om jag har såna kräk i lurvet!



Mörkare i hårbotten


"Ny" tröja 






Kommer helt klart vara snyggast och varmast i vinter haha!

Bäriplockarin

Inga kommentarer: