tisdag 13 december 2011

En trevlig överraskning

Fick jag igår,och idag :)
Började undra vad tusan som var på gång när jag tittade ut genom fönstret och ser en kvinna gå runt på gården. Jag gick ut ,och det visade sig vara en diakonissa. Jaha tänkte jag? Så frågar hon "Får jag ge några julklappar åt dina barn?"
Så klart,vad skulle jag annars säga haha. Så kom hon med en påse med lite kläder,och leksaker. En pyjamas åt Benjamin,en stor dumpper,några småbilar,tröja + strumpor åt Elias samt en bil åt honom också.
Så fick jag 2 kuvert av henne. Visade sig vara presentkort på sammanlagt 270 euro! WTF tänkte jag. Jag hör ju inte ens till kyrkan hahaha :D
Så fick jag ju hämta min nya HTC Wildfire-telefon till posten igår också. Fattar noll förstås,den är ju hur invecklad som helst! Men,tids nog kanske.

Så idag kommer samma kvinna hit,jag fick ett kuvert till och i det låg det 200 euro :O Har sammanlagt fått 470 euro! För mig sjukt mycket pengar hehe.
Så det blir shopping till Benjamins kalas (som vi har på lördag),och en massa god mat + lite kläder kanske.. Får se :)

Imorse var jag på Luciamorgon till Benjamins dagis. Så söta var hela skaran där de satt och sjöng. Fick faktiskt lite julkänsla fast det regnar på utsidan.

Bye!

1 kommentar:

Michelle sa...

Oj! Va rolit. Hon sko jään få koma hid å me na julklappar ;)