söndag 15 april 2018

Äntligen!

Äntligen håller våren på att segra! Gud så sent allt är i år. Men häromkvällen upptäckte jag massa scilla och tulpaner som sakta sakta kommer upp här på husänden. Underbart! 

I Fredags var vi till nya Maxifun. Skulle jag ha vågat skulle jag nog själv hoppat också,men täcks man? Nej haha. Jag var in till loppis också,och fyndade en cykelhjälm samt benskydd till Elias. 

Efteråt blev det skojakt. Hittade till slut nya vårskor till båda barnen. 
Sen en kort promenix,Elias skulle prova skateboarden han köpte för egna cash. 
Avslutade sedan med hemlagade hamburgare. En perfekt dag helt enkelt! 
Igår var vi till villan på korvgrillning. Beställde också hem en ny cykel till Elias. 
Benjamin fick feber mittiallt,och riktigt snorig,så han får vara här hos mig åtminstone tills imorgon. Vill ju inte smitta ner lillebror vid hans pappa,när det ändå kan undvikas. 


Ha en skön dag! 







Inga kommentarer: