onsdag 5 september 2018

Livstecken.


Har tydligen blivit uppdatering en gång i veckan här,oavsiktligt. 
Förkylningen håller på att ge med sig. Elias har fått vara hemma 2 dagar nu,men idag var han tillräckligt frisk för att åka.  Jag har fått sortera garn,hänga upp teckningar,paketera,plasta,hjälpa till vid maten osv.. Imorgon ska jag hjälpa till i bokbussen,och på småslöjden. 

What else? Var som sagt på begravning i Lördags,och alla begravningar är ju sorgliga. Men jag måste säga att denna var särskillt sorglig. Tror inte ett enda öga var torrt. Så fin människa,som lämnat oss allt för tidigt. ❤


Igår var jag till Jeppis som vanligt. Elias behövde ny mössa,och tubhalsduk. Blev från H&M med dinosaurier på. Lite småfynd från loppis också såklart,bla. en jacka till Benjamin (som även gick på syrran 👀 ), en "hylla" till Benjamins tidningar,och en vas som jag ska måla. 
Snart är det helg IGEN. En barnfri sådan på kommande. Inga planer förutom bio på Lördag. 

Ska "råkel" på lite innan jag hämtar Elias.

Take care. 


Glömt bort detta projekt över sommaren,och trodde att det hade ruttnat,men nej! 



Elias la ut Kiira 😆






Inga kommentarer: