onsdag 26 september 2018

A dream coming true?

Hello! Riktigt ruskigt höstväder idag! Men,bara att vänja sig. 
Skulle dock behöva plantera lite här ute,men får nog vänta tills det slutar regna. 

Ja,vad haro hänt de senaste dagarna? Tycker vi "pynjar" på som vanligt,inget nytt under solen direkt. 

Däremot fick jag reda på att Metallica kommer till Finland i Juli 2019! Måste ju åka! Lär vara den enda konserten de ger i Finland nästa år. 
På Fredag ska jag sitta beredd,för då släpps biljetterna. Tror ändå att vi har en god chans att få eftersom jag läste att det ryms 55.000 in på området.gott folk är jag troligen lyckligast i byn! Blir nog extremt less om vi inte hinner få biljetter.

Samma dag,alltså Fredag,så startar vi mot Luleå där vi ska spendera helgen hos min faster! Ska bli så skoj! Ska såklart vika in till Ikea i Haparanda också,Benjamin ska få nytt skrivbord har vi tänkt. På Lördag beger vi oss ut på shopping till bla. Storheden. Dollarstore ska också besökas såklart,och kanske Lagerhaus? Återstår att se. 

Fick annars mitt kontrakt här vid skolan förlängt idag,wohho!



Ha det bra. 



Inga kommentarer: