måndag 1 oktober 2018

It's happening!

Goddag! Måndag igen en gång,men en fin sådan! Ska småningom hämta hem Elias,som fortfarande är krasslig... Borde kanske visa upp öronen igen en gång. 

Anyway,vi fick tag i Metallica-biljetter i Fredags!! Finner inte ord för hur glad jag är! Har varit min största dröm att få se dem,och nu blir den sann! ❤

Helgen spenderades som sagt hos min faster i Luleå. Förutom lillsyrran så hade vi också med oss Kiira. Måste säga att det nog var hon som skötte sig bäst hela resan! Kidsen var förstås som galna i baksätet.
Var in till Snusoutlet,systemet och Ikea på vägen dit. 
Väl framme åt vi god mat och kollade Idol. På Lördag blev det Storheden och shopping! En massa smått samlade jag på mig förstås.
Sen blev det en promenad ner till älven. 
På kvällen kom mina kusiner och deras respektive. Så trevligt att få träffa dem,blir allt för sällan.

Och ja,hela dagen satt vi i bilen igår förutom ett stopp på Coop,Max och snusoutlet. 

Så där var det. 

Slänger in en bildbomb. 

Bye.




Hittade äntligen en reflexväst i Kiiras storlek



Slagen hjälte

Dollarstore

Dollarstore

Rusta

Rusta

Nack-kuddar till kidsen

Ö & B och Topstore

Ikea

Nytt bord och stol

Inga kommentarer: