onsdag 31 oktober 2018

Halloween & utvecklingssamtal.

God eftermiddag! Riktigt dyster,regnig Onsdag. Snön som vi fick har smält bort,men det var ju väntat.
Skulle behöva passa på att hämta hem mer mossa nu när det är plusgrader och städa bort sommarleksaker här ute,men blev så lat nu efter några timmar vid skolan.. 

Det är alltså Halloween idag,inget vi firar desto mera. Barnen har varit utklädda förra helgen redan,bara för skojs skull. 
Spenderade nån timme vid villan också i Lördags,var ju så fint väder! 
Igår var vi på utvecklingssamtal jag,Elias och Elias pappa. Det går riktigt bra för Elias,läser flytande redan och kan räkna riktigt bra! ❤

Annars så hinner jag knappt med hälften av vad jag skulle vilja göra. Men det är bara att acceptera,och "måra" på. Lite pyssel har det blivit dock,bla. en till gravdekoration som jag gav till syrran,en ful jultröja till Kiira (ja,trots sin lurviga päls så fryser hon på vintrarna),mossbollar, och lite annat smått och gott i lera som jag visar upp vid ett annat tillfälle. 

Inkommande helg är det ju allhelgona. Då ska såklart ljus tändas vid gravgården. En barnfri sådan blir det,men inga planer ännu. 

Ha de gött.












Elias och mitt ekollon-projekt lyckades!

Inga kommentarer: