torsdag 18 oktober 2018

Torsdag.

God förmiddag! Höstlovet är i full gång. Har inte något speciellt direkt på G,förutom att vi ska till gravgården och plantera idag. Sen far vi till Vexala och hälsa på svärisarna,blir allt för sällan! 

Jaa,tycker det har lämnat lite detta med att skriva här. Oavsiktligt. Dagarna och veckorna far ju i ett huj alltså! Vi mårar på med det vanliga. Denna vecka har vi varit till Edsevö med mammas katt för kastrering. I Måndags var jag här vid skolan,och igår var vi till stan och handlade nya vinterjackor till mig och Elias. 



Projekt som lämnat har jag fått klart. Det gamla blombordet jag köpte i VÅRAS har nu äntligen blivit klart,och fungerar nu som legobord. Den stora lyktan är också så gott som klar,den är så fin! Bästa är ju att det går att variera i oändlighet. 

Och förra helgen var vi ju som sagt till Vasa. Såklart kom jag hem med lite stuff från bla. Tiger. 



Inkommande helg blir en barnfri,inga planer whatsoever. 

Nå,ska binda en krans nu,sen duscha,och sen iväg. 


Ha en fin dag! 





Denna goding blev reserverad,den svartvita finns dock kvar om någon vill ha ;)


Retade upp dessa i Edsevö





Gravdekoration

Första julpysslet

Inga kommentarer: