tisdag 23 juli 2019

Drunknar.

Goddag! Vilken värme vi fått! 
Glad för de som gillar värmen,men för min del är det lite för varmt.

Ännu varmare lovar de till helgen. Har satt ut vattenskålar lite här och där,och hoppas någon igelkott,ekorre eller fågel hittar dem. 

Mina odlingar tycks iallafall trivas. Har så otroligt mycket blommor,så jag har fått ge bort flera buketter. Och mer kommer det bara! Drunknar i blommor,men inte mig emot. Så lite jag ändå satsat i odlingarna i år,så är jag tacksam för varje blomma. 

Annars så har vi fiskat mycket,simmat,umgåtts med svenskarna (de sista åkte hem nu idag,de andra i Fredags) osv. 

Idag blir det nog samma som igår = Simning och sen fiske ikväll. 

Imorgon måste jag pina iväg till Jeppis och handla. Jakobsdagar är i full gång,så jag antar att det är rätt mycket folk i farten. Vi kommer fara iväg på Fredag på Italobrothers i skolparken,nykter även i år. Orkar inte trängas där desto mer än några timmar. 
Sen på Lördag blir det antagligen film med lillsyrran och hennes pojkvän.

Nästa vecka startar simskolan för Elias,och vi far på kryssning den 2.8. 

Ha en fin dag! 










Little fella,hoppas den klarade sig. 


Loppisfynd från förra veckan


Metallica-öl. Kusinen lyckades få tag i en åt mig,sista som fanns kvar i Vasa! 💓

Theo🐱 





Inga kommentarer: