onsdag 10 juli 2019

Mindre än en vecka...

Hejåhå! Det äro Onsdag,och vet ni? Det är mindre än en vecka kvar tills vi ska till Hämeenlinna på Metallica-konsert! En av mina allra största drömmar (sen jag var typ 14?) kommer gå i uppfyllelse! Can't wait! 
Vi avbokade dock hotellet i Tammerfors vi menade sova på,och kör istället hem efter konserten. Lär bli morgon innan vi är hemma,men det blir nog bra ändå. 

Vad annat? Vi har bokat en kryssning med kidsen. Blir den 2-3 Augusti med Viking Line,morgonavgång denna gång. Blir att köra ner mitt i natten,men det blir säkert bra det också.

Häromkvällen var vi till Vexala och kollade på kattungar. Jag har aldrig sett så lurviga och söta kattungar förut! Vi har reserverat en,Theo,som flyttar hem till oss i Augusti. 😊


Det om det. Har plockat upp här i lyan,men hinner inte städa desto mer. Ska snart hämta Benjamin från Kaabi. Han får vara här en natt nu när min faster och hennes man har kommit hit från Luleå. 

Ha en fin Onsdag alla!




I Lördags



Ännu en palettis till samlingen


Theo 💓💓



Inga kommentarer: