lördag 10 oktober 2020

Livstecken.

 
 Beskriv din höst med tre ord?
Osäker,Tråkig,deprimerande (Gillar inte höst,och definitivt inte i dessa tider,men det är ju lika för alla.) 






Vad var bäst med sommaren? 
Dagarna vi spenderat vid villan,stränder,all simning och fiske etc. 

Känner du dig klar med sommaren?

Nä.

Hur mådde du förra hösten?

Definitivt bättre än nu,man kunde planera framåt iallafall,besöka faster i Luleå osv. 

Vad är dina planer för hösten?

Ingenting speciellt. Men ska försöka komma mig (oss..) ut i naturen så ofta som möjligt,och förhoppningsvis vikarierar jag lite då och då ifall skolorna hålls öppna. 

Hur höstmyser du?

Filt,popcorn/pistachenötter,tända ljus,och en bra serie eller film. 

Vad kommer du dricka i höst?

Kaffe och bubbelvatten.  

Vad tittar du på?

Serier,nyss avslutat Prison Break,och under tiden vi söker någon ny bra serie så slötittar vi på Mord i sinnet. 

Hur vill du se ut i höst?

Bryr mig inte i trender,klär mig i det jag tycker är bekvämt.

Vad är värst, kylan eller mörkret?

Kylan,dels för att jag får mycket värk,och utslag på händerna. Länge sen sist dock då vi hade en mild höst/vinter ifjol.

Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?

I det stora hela samma som nu. 

Hur förbereder du dig inför vintern?

Skaffar kläder/skor till både mig och kidsen samt pysslar med allt möjligt för att jag mår bra av det.

Vad ser du fram emot just nu? 

Inget särskilt. I dessa tider får man ta dagen som den kommer. 



Inga kommentarer: