fredag 2 oktober 2020

Hej igen Fredag.

Godförmiddag! Igen är det Fredag,och Oktober är här. Får konstatera att hösten är här till 100%. Känns riktigt kallt idag tycker jag (eller så blir jag sjuk...) och det blir fortare mörkt på kvällarna. Synd,då vi gärna skulle hinna till skogs nån kväll,men finns ju helger förstås. 

Hursomhaver,Elias har haft 3 prov de senaste två veckorna,och han har lyckat så bra! 38,5 poäng av 40 möjliga i finskan,8 i vitsord i matematik,och nu igår 15 poäng av 18 möjliga i omgivningslära. Så himla stolt över min grabb! Hoppas det fortsätter såhär trots att det blir svårare.  

Jag fick vikariera på eftis igår förutom mina vanliga timmar här på skolan. Skoj! 

En barnfri helg väntar,men inga storslagna planer hittills. Skönt det också. 

Önskar er en fin helg! 🍄









Inga kommentarer: