tisdag 15 december 2020

Hej.

God morgon. En stund sedan sist igen. Dagarna bara flyger och far,och jag hinner inte med alls känns det som. Liksom,det är jul nästa vecka?! Börjar bli lite nervös eftersom jag har paket på språng än. Har väntat snart 1 MÅNAD på paket från Adlibris,slipper inte ens att spåra paketet! 😕

Måste snart iväg till Jeppis och tömma mitt loppisbord,samt inhandla sista julklapparna. Elias ska ha 2 kompisar hit idag,så får se ifall lyan står kvar sen när jag kommer mig hem haha. Nä,vi ska tro det går bra. 😊

Vi har länge förbannat oss över soffan vi har. En grå divansoffa,snygg,men så otroligt obekväm! Så igår såg jag en soffa för 50€ på FB-loppis. Hade inga stora förväntningar på skick osv..men det var nog ett riktigt fynd! Kanske inte drömfärgen, men med tvättbara överdrag,tyg (som kanske inte suger åt sig hund och katthår som den förra) och inte alls nedsutten. Tar ju en stund att vänja sig vid att inte kunna breda ut benen,men jag är nöjd! 

Denna Torsdag blir det pysseldag i skolan. Jag ska vara med och binda kransar. Blir säkert skoj! Sen blir det vikariat vid eftis på Fredag.

På Lördag fyller Benjamin hela 13 år! Så han ska firas på något sätt,även om vi inte kan ha släktkalas. Börjar känna mig otroligt gammal alltså.. 

He om he. 


Ha en fin dag! ❤




Vackert vid villan igår 😍


Lillsis hade photoshoot med Kiira 💗







Inga kommentarer: