söndag 27 december 2020

Lazy days.

 Vilken slö dag. Riktigt bajsväder ute med snö och blåst. Lallat på i pyjamas hela dagen och varit omotiverad till max. Nå,måste få finnas sådana dagar också.

Julafton kom och gick. Vi firade i stort sett precis som alla andra år,först vid mammas,och sedan hos pappa. Riktigt bra julafton med de närmaste 💖

Nu kommer Benjamin snart hem,och imorgon kommer Elias. Sen kommer nyår,som blir lugnt här. Någon lite lyxigare mat ska det bli,men vet inte riktigt vad ännu. Och såklart alkoholfritt bubbel 😀 


Jag har ett litet nyårslöfte faktiskt,och det är att jag ska börja äta oftare än jag gör. Äter alltför sällan,vilket leder till att när jag väl äter så är det för stora portioner. Och det är ju inte bra för mitt blodsocker heller med att äta för sällan. Så he så. Mer motion ska jag också försöka få in. 

Slänger in en hel drös med bilder i brist på annat,och önskar er samtidigt ett GOTT NYTT ÅR! Förhoppningsvist får vi ett bättre år nästa år! 💖 













Min mamma kan verkligen sticka 😍
'













Inga kommentarer: