måndag 21 december 2020

21.12.20

Goddag! Nu är det jullov för min del. Imorgon får kidsen lov. 

Känns ju inte direkt som jul när vi för tillfället inte har en flinga snö på marken,men ännu hinner det ju! Har varit otroligt mörkt de senaste dagarna,men nu kommer det vända sakta men säkert. Så skönt! 

Har haft bekymmer med mina öron en vecka nu. Har "knackat" i vänstra örat med jämna mellanrum,och värkt och bubblat i högra örat. Slår konstant lock för båda öronen så jag går och gapar som en galning... Har provat med droppar från apoteket nästan varje dag nu. 

Nå,var och visade upp dem förra veckan,men ingen inflammation iallafall. Ska dit igen nu snart,och förhoppningsvist får jag åtminstone höger öra urspolat. 

Ihelgen fyllde Benjamin som sagt 13 år. Firades med dajm,samt glasstårta. Han fick mest pengar,vilket han önskat. Även en action-kamera,parfym,stativ osv. Tror han var riktigt nöjd och tacksam! ❤

Imorgon blir det stan,troligen med lillsyrran. Sen tar vi nog jul. Får ha hem båda pojkarna på julafton,och sedan väntar en barnfri helg. 


Ha det fint. 





Tidig julklapp till mig själv,av mig själv 👀


Tidig julklapp nr 2,av gubb 😍

Min 13-åring 💓

Så fina bilder tagna på Elias i höst. 😍




Inga kommentarer: